- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Út a vadonba

2009. január 19. - Antibaby
Az Út a vadonba csodálatos film. A látványa, a hangulata, a zenéje... Az első filmkockától az utolsóig bizsergető érzés. Többször megnézendő kategória, s egyszer még a citromos-vaníliás biojoghurttal is ki kell próbálnom.
Rémlik valami arról, hogy Sean Penn (aki a film rendezője, forgatókönyvírója és producere) is hasonló ideológiát képvisel, mint a filmbeli Chris. Ha jól tudom, egy lakókocsiban él vagy élt, távol a civilizációtól, így saját tapasztalatai segíthették az érzés átadásában. Elég jól sikerült neki, rég volt rám film ilyen hatással. Mert akárhogy is kötődöm a városi léthez, az Út a vadonba, pontosabban Christopher McCandless gondolatvilága elég közel áll hozzám. Valószínűleg ezért nem bírtam abbahagyni a zokogást a film után vagy tíz percig.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr526823511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

83444 2009.01.20. 01:27:18

Én is bőgtem nagyon, nem igazán tudom felidézni, mikor volt rám film ez előtt ilyen hatással. Kétségtelenül telitalálat az egész, egy elrontott kocka sincs benne.

bahha 2009.01.20. 10:25:53

nemrég láttam a filmet moziban. két előadás közötti időt akartam film nézéssel eltölteni, így egyedül beültem a Bembe. szerencsére nem sokan voltak, mert én már elejétől végig bőgtem és utána is nehezen hagytam abba. olyan fejbevágás volt.

85468 2009.01.20. 13:46:20

na most ezek után már nem merem megnézni

108333 2009.01.20. 14:10:09

Pont most szombaton néztük meg:) bár én nem sírtam rajta,elképesztő volt ebben a filmben is a szűlök "mellékhatásait" látni...

36729 2009.01.20. 15:00:53

akkor csak velem van baj... biztos betonfüggő vagyok :)

2582 2009.01.20. 16:09:59

Lena, pedig szerintem nézd meg. gia, ezt úgy érted, hogy neked nem tetszett?

Ági 2009.01.20. 19:43:41

Na jó, akkor ezt ma este megnézzük...

Ági 2009.01.20. 23:55:23

Megnéztük... én nem sírok, de rámtelepedett, az biztos. Köszönet az ajánlásért!

verbeka 2009.01.21. 06:47:24

a joghurtos verziónál szívesen ott lennék...

36729 2009.01.21. 10:16:24

nem mondanám, hogy nem tetszett, mert az alapötlete zseniális, a srác is baromi jól játszik, de összességében nekem túl vontatott volt.

s.t. 2009.01.21. 13:31:05

Ezt írta róla egy kritikus. Én is ezt éreztem, csak nem tudom ilyen jól kifejezni magam: "Bevallása szerint azért, hogy megtalálja az abszolút szabadságot, de a helyzet ennél jóval kevésbé fennkölt: a fiatalember menekül, és mint minden gyáva idealista, szép magasztos ideológiát talál ki hozzá.[...]...milyen hazug ezt az egészet spirituális fejlődésként tálalni, és a problémákkal, a szülők élethazugságával való szembenézés elől megszökő Christ valami magasztos cél keresőjének feltüntetni." De amúgy nem rossz film.

2582 2009.01.21. 13:53:20

s.t., ez a felvetés elhangzik az öregember szájából is, és Chris reagál rá, szerinte pont az a gyáva, aki nem mer máshogy élni, mint ahogy a társadalom diktálja. Az ideológia kérdése, a néző kivel ért egyet. A szülői vonal a leggyengébb egyébként szerintem a filmben, tulajdonképpen felesleges, mert békésebb családban is gondolhatja valaki úgy, ahogy Chris. Ha fiktív történet lenne, én ezt ki is hagytam volna, de mivel igaz történetet dolgoz fel a film, gondolom, ezt fontosnak érezték benne hagyni.

fragile 2009.01.21. 21:40:56

néha olvaslak és most láttam ugye hogy írtál a filmröl. én is nemrég néztem meg és nagyon megfogott. azóta már újra megnéztem párszor és szeretném is. minden egyes alkalommal újat mutat. de a szülöi vonal fontos benne szerintem, mert az egész életét hazugságnak éli meg mert a szülei sosem voltak vele öszinték. a legjobban nekem az tetszett ahogy a húga gondolatai megjelentek idönként ugye monologokban. annyira tetszett hogy ö megértette hogy ez nem csupán gyávaság és önzés volt a bátyja részéröl hanem ennél sokkal több. nem hiszem hogy aki gyáván menekülne az egy ilyen útra indulna el...csodálatos történet és maga a valóságos ember is egészen különleges lehetett. mert kiszakadni abból amit mindenki elvár. tényleg elképesztő. emelett azért az is érdekes szerintem hogy mennyire hasonlit a szinész és Chris mert ugye a végén mutatnak róla egy képet. ja és aki az elején kiviszi öt a homezöre az az a férfi, aki Christ is kivitte anno. van könyv is ami a naplójából feldolgozás azt hiszem. tudom ajánlani azt olvasásra;)

Kitti 2009.01.22. 12:10:05

Talán másodszorra járok a blogodon, de úgy tűnik, valami földöntúli sugallat hatására egymásra kellett, hogy találjunk, mert én is most lettem citromos-vaníliás biojoghurt rajongó!:D le volt értékelve a sparban, gondoltam kipróbálom. azóta a rabja avgyok, nem tudok szabadulni attól az íztől...

2582 2009.01.22. 13:39:52

Leértékelték? Hogy tehettek ilyet szegénnyel? Hát nincs ezekben semmi tisztelet?

cknqacz 2010.04.17. 04:05:51

HHB9h6 emsujezjvfbo, [url=http://jqabpitoulcy.com/]jqabpitoulcy[/url], [link=http://tilkgcwhjptm.com/]tilkgcwhjptm[/link], http://pgqdcwxwwgoo.com/
süti beállítások módosítása