- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szeretek enni

2009. február 01. - Antibaby
Kaptárlakónál találtam, de biztos nem haragszik, ha tovább terjesztem az igét. Az "élj egészségesebben" eszméjét hirdetni sosem elég, pláne ilyen jó kis spot-okkal, új életet kezdeni pedig sosem késő.

Én is jelentős változásokat tervezek. Nem nevezném újévi fogadalomnak egyiket sem, nem hiszek a naptárhoz kötött fogadkozásokban, de a szervezetem mindig jelzi, ha változásra van szüksége. Így megígérem magamnak, amint lesz napsütés, lesz új bringám is, és napról napra egyre több helyre azzal fogok menni. Már megálmodtam, milyen kis csini gépet szeretnék, Dris majd megépíti (, aztán eldicsekszem vele, és végül jól ellopják).
Azt is megfogadom magamnak, nem nézem el senkinek, hogy a cigifüstjét kell szagolnom. Nem fogom bűbájos mosollyal azt mondani, "á, dehogy, nem zavar". Mert zavar, nagyon is.
Jobban odafigyelek az étkezésre is. A "többször kevesebbet" elv alapján fogok táplálkozni, és arra is vigyázok, hogy ne egyek műanyag kajákat, még annyit se, mint eddig. Ezt tökéletesen betartani szinte lehetetlen, időnként megkíván az ember ezt-azt, de törekedni azért lehet, sőt kell is. Legalábbis, ha egy szebb, jobb, egészségesebb világban szeretnénk élni.
Ráadásul ma már olyan finomságokat lehet kapni, hogy egy-két nap után nem is kívánja az ember a régi ételeket. Nem szeretnék általánosítani, de én így vagyok vele. Fura, manapság sokat jár az eszem az evésen. Most, hogy újra felfedeztem magamnak a VegaFood-ot, naponta ér valami apró meglepetés. Olyan csodákkal találkozom, olyan finomságokat rendelek be, mint pl. a mákkal töltött szamósza, vagy a káposztás tofupörkölt... Nem beszélve a vanília öntetes máglyarakásukról, ami ugyan nem új ízvilág, de nagyon finom. Nem vagyok oda mindenért, amit csinálnak, de egyre jobban választok, amióta a rendelésnél merészebb vagyok.
Amúgy is nagyon szeretek enni mostanában. Megsúgom, időnként akkora örömet okoz egy-egy falat, hogy önkéntelenül is becsukom a szemem, hogy az élvezetet igazán átéljem. Ha valaki ilyenkor rámnyitna, biztos nem hinné el, hogy "csak ebédelek". És a Rogge's vaníliás-citromos bio joghurtból is beszereztem újabb pár dobozzal. Imádok enni, na. Ez már csak nem bűn...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr836823531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barb 2009.02.01. 08:37:31

Én is szeretem a Vegafood-ot, lassan egy éve tőlük jön az ebédem. Igaz, beletelt pár hétbe, míg megszoktam a kevesebb sót és zsírt tartalmazó ételek ízét, de megérte. Annyival jobb érzés úgy telelenni, h nem ájulok be utána, mert az összes vér a gyomromba megy emészteni. Én is többször eszem egy nap, de keveset, ezt mindenkinek csak ajánlani tudom. A kezdődő nyombélfekélyem miatt kezdtem el így enni, és mellékhatásként stabilizálódott a súlyom, jobban nézek ki, mint valaha=)

2582 2009.02.01. 13:50:49

barb, nekem is kellett egy kis idő, míg élvezni tudtam, pedig én előtte sem ettem zsíros ételeket. Aranyos ez az önbók, hogy "jobban nézek ki, mint valaha". :)

36729 2009.02.01. 18:28:04

:(( ne tessék ilyen részletesen ecsetelni, hogy milyen finom a vegafood, mert elbőgöm magam. fixen. mondjuk gondolhattam volna a címből, hogy erről is lesz szó... :)

barb 2009.02.03. 08:24:16

Hát, elértem a versenysúlyom, úgyhogy tényleg jobban nézek ki, mint valaha. És mindezt úgy, hogy nem erőlködtem, nem éheztem. És nem kartonlapot eszem vagy magokon tengődöm, hanem finom ételeken.

rszprqg 2010.04.17. 04:47:07

ivAsFJ xpagpvpahymd, [url=http://uhdjktlztsyk.com/]uhdjktlztsyk[/url], [link=http://cdyckgophxhv.com/]cdyckgophxhv[/link], http://xayvceepgnaw.com/
süti beállítások módosítása