- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

*

2009. április 03. - Antibaby
Azt inkább nem mondom meg, hogy az én VegaFood-futárom kire hasonlít, de azt szeretném tudni, kivel kell hálni, hol kell reklamálni hova kell költözni (munkahelyileg), hogy nekem is Smith Jerrod hozza az ebédet!

(Előzmény 1, előzmény 2)

Ez is egy reklámfogás lehet. Tényleg, kellene csinálni olyan futárszolgálatot, ahol hasonmások viszik házhoz a cuccost. Piaci rés! Az egyik pizzériánál egyébként dolgozik(zott) egy Fernando Alonso. Becserélném egy fél Jerrodra.

Libáskodtam, bocs, néha ez is kell. Még türtőztettem is magam, pl. *nem azt a címet adtam, hogy Fu(sz)tár.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr946823655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása