- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Pont ez kell, kikapcsol

2009. július 09. - Antibaby

Lenánál találtam. Nem nekem adta, de magamévá tettem. Tuti, hogy én ezt már egyszer kitöltöttem beginner blogger koromban, de most újra.

Mi az első reakciód, ha reggel a tükörbe nézel?
Mire először belenézek (a bejárati ajtónál, pár pillanattal a lakás elhagyása előtt, vagy a liftben), már nincs mit tennem, menni kell. Általában egy álmos arccal találom szemben magam. Kell egy óra vagy kettő, mire kisimulok.

Mivel lehet téged bármikor megnevettetni?
Ezt a titkot Dris őrzi. (Egyébként sosem lehet tudni. Ma pl. egy Apeh-levél nevettetett meg.)


Lenánál találtam. Nem nekem adta, de magamévá tettem. Tuti, hogy én ezt már egyszer kitöltöttem beginner blogger koromban, de most újra.

Mi az első reakciód, ha reggel a tükörbe nézel?
Mire először belenézek (a bejárati ajtónál, pár pillanattal a lakás elhagyása előtt, vagy a liftben), már nincs mit tennem, menni kell. Általában egy álmos arccal találom szemben magam. Kell egy óra vagy kettő, mire kisimulok.

Mivel lehet téged bármikor megnevettetni?
Ezt a titkot Dris őrzi. (Egyébként sosem lehet tudni. Ma pl. egy Apeh-levél nevettetett meg.)

Mikor és kivel csókolóztál először?
Ferivel 12 évesen. Előtte olvasgattam az Ifjúsági Magazinban, hogy hogy kell.

Mi a kedvenc dalod jelen pillanatban?
Jelen pillanattól függetlenül a Nothing compares 2U, és most aktuálisan Michael Jackson dalokat dudorászom, Blame it on the boogie, The way you make me feel, Leave me alone és társai váltakoznak random a fejemben.

Kerültél már kínos helyzetbe?
Ááá, még soha.

Mikor sírtál utoljára?
Múlt pénteken a munkahelyemen. 

Mentél már ki filmről moziban? Ha igen, mi volt az?
Még soha. Pisilni sem. Tényleg.
Lehet, hogy moziista mazochista vagyok. Mindig azzal győzködöm magam, hogy volt már olyan film, amit az utolsó két perce alapján szerettem vagy értettem meg. Maradni kell és elszenvedni a művészetet.

Hazudtál már azért, hogy valaki jobban érezze magát?
Biztos igen, de nem jut eszembe konkrét eset.

Ha te egy Heroes szereplő lennél, mi lenne a te erőd?
Miszereplő?

Mi volt a kedvenc játékod gyerekkorodban?
Legó. Valami létráról lebukdácsoló bemetszettfejű manus. Toll és papír. Olló és ragasztó. Gumizás. Ország, város, fiú, lány. Ilyesmi.

Válassz!

Kávé vagy tea? Kávé

Vígjáték vagy horror? A horrort akármivel párosítanák, a másikat választanám.

Gyorskaja vagy a mama főztje? Gyorskaja.

Harc vagy béke? Lehet, hogy a kettő nincs egymás nélkül. De a végcél a béke, naná.

Bulizás vagy otthon ülés? Nem vagyok otthon ülő típus, meg is bolondulnék, de az általános értelemben vett bulizás sem az én stílusom.

Fejezd be a mondatokat!

Néha mindennél jobban vágyom arra, hogy
... a hobbim legyen a munkám, és jól meg is tudjak élni belőle.

Ha szomorú vagyok, vágyom arra, hogy
... mielőbb elmúljon, vagy legalább jó mélyen átérezzem. Meg arra is, hogy hip-hop ott legyen ő, aki átölel és megvigasztal.

Semmi pénzért sem
... tennék valamit csak a pénzért, ha egyébként irtózom tőle. 

A zene számomra
... a csend hiányának egyik elfogadható formája.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr266823807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-edi-berny 2009.07.13. 19:34:08

Ha nem nagy gond akkor en is kitoltenem!! pusszancs

2582 2009.07.13. 20:44:20

csak nyugodtan.

-edi-berny 2009.07.13. 21:17:57

SZiaa nagyon koszonom :) Te amugy honnan irsz, ha megkerdezhetem????esetleg Trgu-Muresbol ??? pusszancs

2582 2009.07.14. 06:22:26

Berny: tessék?

86215 2009.07.14. 11:22:09

Marosvásárhelyt akart írni....

2582 2009.07.14. 11:35:56

Köszönöm a tolmácsolást, Konok. :) Edi-Berny: budapesti vagyok.

-edi-berny 2009.07.14. 12:47:33

Igen Marosvasarhelyt akartam :) akkor nem tom, h mi lehet.. :( na mindegy...nem gond :) pusssz

2582 2009.07.14. 14:23:12

De miből gondoltad?

-edi-berny 2009.07.17. 11:29:55

Hat abbol gndoltam..hogy van az a kutyu a blogomon h mutatja h honna es ki nez be hozzam..es hat irta Trgu-Murest, es a Te bloglinkedet.. nem tom h miert azt mutatta :( Bocseszka :D

2582 2009.07.17. 14:21:31

Lehet, hogy innen, a blogomból kattintott valaki a tiédre, csak nem én voltam, hanem egy Trgu-Murest-i lakos. :)

uuxdxzp 2010.04.16. 12:09:05

XSQs1c zcjtbbdoqywx, [url=http://ucicbbmmapnf.com/]ucicbbmmapnf[/url], [link=http://ztxpwfomgtgb.com/]ztxpwfomgtgb[/link], http://pcdwwzcjdeod.com/
süti beállítások módosítása