- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Sex and the city 2.

2010. június 06. - Antibaby

Kezdem azzal, hogy szinte minden kritika hangoztatja: ez női film ám, férfiaknak neeeee! Pedig szerintem hadd döntse már el a férfi, mint ahogy a nőknek sem kötelező. Konkrétan az én "pasim" nagyon szerette a sorozatot, és az én "pasim" mindenféle unszolás nélkül eljött az első mozifilmre is, mert érdekelte. Tudom, valamiféle ufó-pár vagyunk mi, de a "pasimnak" ugyanolyan magas (alacsony) az ingerküszöbe a nyafogásra, visítozásra, giccsre, gejlre, felületességre, mint nekem. Szerintem ez nem nemfüggő. Igaz, a "pasim" majdnem annyira cipőmániás, mint Carrie Bradshaw, ha tehetné, felvásárolná az összes szépséges lábbelit, színskála szerint rendezné őket a gardróbszobában, és lenne olyan is, amit befektetés jelleggel venne meg, soha nem viselné utcára. Persze nem a tűsarkú Manolo Blahnik-okat, hanem a limited edition Pumákat és Nike-kat vadászná, de ez már igazán csak részletkérdés.

Szóval Sex and the city 2. Már az 1. is szörnyű volt, de tudjuk, hogy ez már csak money making, és akármilyenek is a kritikák, akármennyire érzi előre az ember, hogy vacak lesz, akkor is kasszasiker. Más műfajokban is van ilyen, nem kell ehhez Sex and the city.

Szóval már az 1. sem tetszett, a 2. pedig még azt is alulmúlta. De fura egy tákolmány ez, mert nem volt egységesen idegtépő. Időnként nagyokat nevettem, amikor már senki, én még akkor is kacarásztam, máskor meg a falat kapartam az unalomtól. Nem tudom, hogy sikerült így elszúrniuk, mert minden megvan hozzá, hogy tetsszen: az alaphelyzet, azaz a "két éves házasok vagyunk, hogyan éljünk, hogyan őrizzük meg a parazsat" épp aktuális, a sorozatot szerettem, a látványt százszor sikerült produkálniuk, most is mennie kell, és nem nagy elvárásokkal futottam neki. Ha ezek együtt vannak, miért nem sikerült elvarázsolniuk, vagy legalább lekötniük?

A karakterek karaktertelenek. Sokkal felületesebbek és erőtlenebbek, mint a sorozatban. A párbeszédek időnként elmennek, máskor viszont annyira laposak, hogy sikítani lenne kedvem. A legtöbb jelenet totálisan hiteltelen és az élettől elrugaszkodott. Sztori nincs. Egyes pontokon azon gondolkodtam, hogy ha épp az inverzét látnánk, tehát "pasi" verzióban, ezek a nők mennyire fel lennének háborodva rajta. Velem az élen.
Galériát sem csatolok be a ruhákról, mert nemvoltjó.
Sajnálom, hogy fokozatosan felülírják ezekkel a vackokkal a sorozatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr866824105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

36729 2010.06.06. 19:05:17

áá borzalmas dühvel jöttem ki a vetítésről, komolyan azt éreztem végig, hogy egy nagyon olcsó szappanoperát nézek, szörnyedelmes és erőltetett párbeszédekkel, az összképből csak Áleándró hiányzott, hogy kiugorjon az egyik bokorból... az első résznél távolról sem szenvedtem ennyire, az egész tűrhető volt.. és persze volt sztori, mind a négy szálon, itt viszont ezt is kifelejtették valahogy.. (ruhák közül azért a legutolsó jelenetben szereplő sötétzöld hosszú csodát kiemelném, kerestem róla képet, hogy ANNYIT posztoljak erről a filmről, de sehol nem találtam -na ha mástól nem, attól a darabtól a lélegzetem is elállt)

73381 2010.06.06. 19:58:33

@gia: erre a ruhára gondolsz? http://www.fabsugar.com/Clothing-Pictures-From-Sex-City-2-8464646?page=0,0,18#18 A film egyénként tényleg gagyi, bár nem bánom, hogy megnéztük. És sokadszori belegondolás után is csak az a mentségem arra, hogy első benyomásként tetszésemet nyilvánítottam, hogy megtaláltam az érzelmi kapcsolódási pontot, párhuzamot... :)))

bahha 2010.06.06. 21:11:45

hm, ez fura, mi imádtuk. gurguláztam a nevetéstől és jobban tetszett mint az első rész.

zso 2010.06.06. 22:15:18

szóról-szóra, ugyanígy, kb Liza Minelli daláig volt nézhető, onnatól zuhanás a mélybe...annyira unalmas és sekélyes, hogy nem hiszem, hogy valami bír ennyire unalmas lenni. És azok a botrányos túlzások ( valentinoba állok neki muffint sütni, muhahaha ) Samantha rettenetesen üres, erőltetett figurája...ááá

2582 2010.06.06. 22:23:02

gia, Sziszamisza: Kellemes kis esti, tévénézős játszóruci. :) Bahha: Nevetni én is nevettem, néha, de szerintem is fura, hogy imádtátok. Nem is hiszem el rólatok, szerintem ugratsz. zso: nekem már Liza Minelli-nél gyanús volt... mennylegény... brrr.

19110 2010.06.07. 10:02:43

Én sem igazán gondolom, hogy ne lenne átjárás a "női" és "férfi" filmek között, pl. a Bridget Jones naplója nekem kifejezetten tetszett, ami elvileg ilyen szingli manifesto. Mondjuk a Terézanyu már túldramatizált, mesterkélt nekem, a Szex és New York sorozat meg kifejezetten idegesített. Tudom, hogy ez sokaknak, sok nőnek szent és sérthetetlen, szóval nem folytatom, :-) de a Samanthát leszámítva a többi szereplőről semmi jót nem tudnék elmondani. Tudnék markánsabban is fogalmazni. :-)

2582 2010.06.07. 11:51:25

Kaptárlakó: én egyikükről sem tudnék "semmi jót" elmondani, de mondjuk Hasfelmetsző Jack-ről sem. Az, hogy szerettem a sorozatot, nem azt jelenti, hogy a karakterek szimpatikusak. :) Jó, hogy említetted a Bridget Jones naplóját, mert engem pl. azzal lehet a világból kikergetni, könyvestül, filmestül... A könyvet konkrétan földhöz vágtam. :) Szóval tényleg jó példa arra, hogy nem kellene férfire és nőire osztani a filmeket. Meg úgy egyáltalán, a világot. :)

19110 2010.06.07. 12:38:57

De Hasfelmetsző Jack figurája rettenetes, izgalmas, titokzatos, stb. a S&C csajai meg tényleg idegesítőek, ahogyan részről részre szerencsétlenkednek. Mr. Bean egy érdekes lúzer, :-) Carrie Bradshaw meg szánalmas lúzer. A Bridget könyvet nem olvastam, a film viszont tetszett.

2582 2010.06.07. 13:27:53

Hm, oké, igazad van, hogy Carrie Bradshaw nem Hasfelmetsző Jack és nem is Mr. Bean. De akkor nem tudom, mivel tudom megmagyarázni (akár magamnak is), hogy szeretek egy sorozatot, és nem csak esti lötyinek, hanem úgy tényleg, viszont közben nem szimpatizálok a főszereplőivel.

36729 2010.06.07. 14:06:57

Sziszamisza, köszi szépen, erre biza :) (állókép még mindig sehol róla, vagy bármi infó.. eskü nem értem, hogy nekik nem érdekük, hogy sok hülye nőszemély fejét vesztve rohanjon a boltokba megvenni...?) antibé, igen, játszós-TVnézős :))

2582 2010.06.07. 14:08:36

gia, szerintem egyedi darab vagy totál megfizethetetlen, de azért tarts ki! Jogod van ahhoz a zöld ruhához! :)

36729 2010.06.07. 16:27:19

áh, nekem csak egy normális kép kellene róla. de biztos rengetegen rohannának megvenni. énis, ha lenne párezer felesleges dollárom :)

s.t. 2010.06.08. 00:06:39

nekem pozitív csalódás volt. ahhoz képest amiket olvastam róla, hogy nemcsak gagyi, de unalmas is, ahhoz képest legalább vicces volt. :D vígjátéknak jó volt.:D olyan adam sandleri magasságokban. mert a poénoknak semmi köze nem volt a történethez, csak úgy jöttek a semmiből. carrie meg valahogy visszafelé fejlődött lelkileg az eddigiekhez képest. a végén mikor ott ült fejét fogva charlotte-tal, olyan szitu volt, mintha két tinilány beszélgetne. hát ez van.

119946 2010.06.08. 13:06:02

Szerintem nem az lenne feltétlen a baj, hogy ez "női film", mert a sorozat sztem nem volt rossz még férfi szemmel sem, de a film első része annyira borzalmasan nyálas és giccses volt, hogy nincs az az épeszű "pasi" (ahogy te írtad:), aki elszenvedné magát erre a filmre. Inkább akkor azt mondom a barátnőmnek, hogy vidd valami barátnődet.. én erre nem dobok ki pénzt. Mindenhonnan csak a rossz kritika, de meg is érdemli minden bizonnyal. Tetszett az írásod amúgy róla, jó volt végre egy csaj szemszögéből olvasni. Üdv

vera 2010.06.16. 15:57:26

Haaat, a halom rossz kritika utan vegre lattam a filmet. Erdekelt, de ugy alltam hozza, biztos szar lesz, ha mar ennyien igy lehordtak. Es... nagyon-nagyon meglepodtem, szerintem jopofa volt. Kb erre szamitottam (volna, ha nem olvasom, hogy milyen pocsek). Vegignevettem szinte az egeszet. Biztos, hogy nem neznem meg megegyszer, es mondjuk a Liza Minelli-akcio tenyleg eroltetett volt, de nekem osszessegeben tetszett. Sajnalom, hogy Charlette es Miranda szinte "kimaradt", csak ugy mint Steve es Harry. Smith nem ertem miert kellett bele. Ruhak... Carrie feher ruhaja az elejen nekem nagyon kene, ugyanigy Samantha fekete-feher rovid ruhaja, amiben a show-ra ruhat valaszt. :) Carrie fekete overalljat szinten elfogadnam, es az Aidan-es randiszerelese sem elhanyagolhato, szoval szerintem voltak benne jo darabok. (Antibaby! Ugyanazon a filmen voltunk?? Haha.) Amit viszont kerdeznek: mintha az elozetesben lattam volna Samantha-t feher, eskuvoi ruhaban, hol volt ez a filmben?! En emiatt valami olyasmire szamitottam, hogy majd Smith-szel ok fognak osszehazasodni.

2582 2010.06.16. 16:44:45

vera: ugyanazon a filmen voltunk, csak nem ugyanazzal az ízléssel. :) A Samantha-féle esküvői ruhás dolgot én sem értem, az előzetes fotók is utaltak arra, hogy esküvő készülődik, aztán mégsem.

garnsey brothers insurance 2010.10.06. 18:44:38

Wilbur, really?? Andres

Snowy 2011.08.27. 08:30:34

Do you have more great artclies like this one?
süti beállítások módosítása