- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Gael Garcia Bernal

2010. október 09. - Antibaby

Sziszának próbáltam volna említeni egy színészt, akinek viszont ott, a Mammut közepén állva nem jutott eszembe a neve, és aztán a filmjeinek címei sem... csak hogy Bábel, meg az az Almodovar-os transzvesztitás (Rossz nevelés), meg az, amikor utaznak (Egy motoros naplója)... Mentségemre szolgáljon, péntek 22:30 volt, csoda, hogy a saját nevemre emlékeztem.
Itthon persze rákerestem a neten, ilyenkor belemerülök, képes vagyok egyetlen színész vagy énekes videóit, képeit nézni fél napon át. Na, de csak azért meséltem el mindezt, mert Gael Garcia Bernal után kutakodva egy igazi gyöngyszemre/borzalomra találtam. Szerintem simán vetekszik ez a klip David Hasselhoff örökzöldjével. De Kozsó művészi eszközeiből is felfedeztem benne néhányat. Ugye csak vicc? Annak jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr636824193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Velvet 2011.07.04. 19:46:48

To think, I was confused a mnuite ago.

Louisa 2011.07.04. 19:46:49

Well madaacmia nuts, how about that.
süti beállítások módosítása