- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az X meg a Mega

2010. november 02. - Antibaby

Évek óta rá sem hederítettem a tévére, maximum akkor kapcsoltuk be, ha betettünk egy dvd-t... egyébként is, szobaantennán jön 3 csatorna, nem tartottuk fontosnak előfizetni arra, amit nem is néznénk. Most meg azt vettem észre, hogy visszaszokok a tévézésre, legalábbis szombat esténként, mert ez a Norbi gyerek érdekel. Először idegesített az X-Faktor erőltetett, megjátszós stílusa, aztán már lekötött, és most már akármennyire is érzem, hogy romlik a színvonal, mi lesz a vége. És érdekel, mivel rukkol elő legközelebb Király L. Norbert.
A Megába is bele szoktam nézni. Tiszta lakodalmas, művházas szint, de azért el lehet csípni benne jó pillanatokat. Ott Tolvai Renáta a kedvencem, ő sokoldalú és popsztár alkat, de Kállay-Saunders András is kezd kibontakozni, szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr256824209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

factsoflife 2010.11.05. 12:22:04

A Norbi gyerek igazi előadó és szórakoztat, hát ez az ami miatt az ember álatlában leül a TV elé, nem a sok szar kórházas-meghalós-helyszínelős baromság miatt. Többek között ezért tartozom én is azok közé, akik nem nagyon néznek TV-t...
süti beállítások módosítása