- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Még mindig nem szoktam meg

2010. december 19. - Antibaby

azt, hogy az anyukámon nem tudok változtatni és főleg nem tudok segíteni. Minden alkalommal lenyomja ugyanazokat a játszmáit, és én néha jobban, néha kevésbé, de bedőlök. Nem tudok elszámolni a lelkiismeretemmel, ha nem úgy alakítok valamit, ahogy neki jó. De neki soha semmi nem jó! És mindig minket hoz kellemetlen helyzetbe mások előtt azzal, hogy variál, és mi alkalmazkodunk hozzá.
Már azt hittem, nem érdekel, nem irányít, és nem hat rám a lelki terrorja. Pedig sajnos igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr556824233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67331 2010.12.19. 21:27:44

Huh, ez most hihetetlenül ismerős, csak másik oldalról...mármint nekem az anyósjelöltem ilyen...Nem tudom, hogy lehet megtanulni, hogy az ember ne vegye a lelkére...páromnak jobban megy, mint nekem :S

19110 2010.12.19. 22:58:59

Ez ugyanaz az anyuka, aki olyan pöpecül csomagol? :(

2582 2010.12.20. 08:36:19

Mimke: most, hogy mondod, azt én is a lelkemre szoktam venni. Kaptárlakó: igen.

Réka 2010.12.23. 21:44:09

Én azthiszem ezért kezdtelek olvasni, hogy erőt merítsek abból, ahogy te próbálsz kilábalni a "családi örökségedből".De néha úgy kétségbeesek,hogy ez sohasohasoha nemfog menni.És mostanában sokkal többször látom reménytelennek a helyzetet mint nemannak.És nem tudom,lehet, hogy ez a vágyakozás, jó táptajala, az újabb és újabb önmarcangolásnak..

2582 2010.12.24. 08:30:26

Réka, én azért arra biztatnálak, hogy ne add fel! Én is nagyon sokat változtam ám, jobban kezelem az ilyen helyzeteket és megtanultam a saját életemre összpontosítani, és nem mindent a szívemre venni. Nem sikerül tökéletesen, de sosem állítanám, hogy nem volt értelme elkezdeni foglalkozni vele. Sőt, csak így van értelme, szerintem. Az erő legyen veled! :)
süti beállítások módosítása