- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Alakulnak a dolgaim

2011. április 08. - Antibaby

Hihetetlen, hogy egy kis napsütésnek és egy csipettel több odafigyelésnek milyen lélekgyógyító hatása tud lenni. Egyre jobban vagyok. Ráadásul azt hiszem, mondhatom, hogy elkezdtem futni. Kétszer voltam már, azt hiszem, az már "szokás" kezdetének tekinthető. Én, aki mindig utáltam ezt a sportot, most nekilódultam. Annyira nem vagyok fitt mostanában, hogy az szánalmas, pillanatok alatt kidöglök, ráadásul reggelre a hátam is megfájdult, de ez nem ok arra, hogy ne toljam. Fejlődni szeretnék, összekapni magam.

Találtam egy flashmob videót Anna Facebook oldalán, ami vidámmá tette a reggelemet. Katt ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr126824299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

816 2011.04.09. 22:47:53

ez eddig a legjobb flashmob amit láttam

Sherlyn 2011.07.03. 22:06:51

Cool! That's a clever way of lokonig at it!

Doughboy 2011.07.04. 17:25:00

Great stuff, you hlpeed me out so much!
süti beállítások módosítása