- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nagyon erős az idei koncertkínálat

2011. július 21. - Antibaby

Nagyon erős az idei koncertkínálat, én meg nem tudok elmenni mindre, sőt, lassan úgy néz ki, egyikre sem. Kezdődött Sting-gel és Seal-lel, akikről lemaradtam, akkor még azzal a felkiáltással, hogy önként mondok le róluk a többi javára. Most meg itt van előttünk Prince, George Michael és Sade... nekem meg egyikre sincs jegyem.
Rosszul érzem, hogy ennek az 5 előadónak a közönségében azért jelentős átfedés lehet? Jó azoknak, akik legalább kettőn ott tudnak lenni.
Hűha, lehet, hogy életemben először tarhálnom kellene?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr826824391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2011.07.22. 10:14:34

Nálam legalább egy kipipálva :D (Seal), a többi nekem is úgy tűnik, hogy kimarad sajna. Dzsordzsit mondjuk eleve nem ilyen felállással szerettem volna látni, Sade-n meg nem ülni szeretnék :D (tudom problémás arc vagyok). Prince alatt meg nyaralás...:D De annak kell örülni, hogy Seal-t láthattam pörögni, forogni, bulizni, s nem utolsó sorban énekelni :D Sztem tarhálj :D :D

2582 2011.07.22. 10:36:06

A Prince már elérhető közelségbe került számomra. Cserébe egy hónapig csak kenyeret eszek, csapvizet iszom. :) GM még nincs meg, de nekem azon ott kell lennem, úgyhogy biztos lesz valami. Seal jó lehetett, amikor úgy 2 éve láttam fellépni, nagyon tetszett. Vannak egyébként nekem is olyan koncertek (kb. a teljes paletta 99%-a), amin nem szeretnék ülni, de mondjuk Sade esetében pont nem értem... a legtöbb száma nem az a táncolós, ugrálós, nem?

Rosabel 2011.08.26. 22:20:03

IJWTS wow! Why can't I think of thngis like that?
süti beállítások módosítása