- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jó hír

2011. augusztus 12. - Antibaby

Négyen ültünk az asztalnál. Azt játszottuk, hogy megyünk egy kört, és mindenki mond egy jó hírt. Könnyítésként lehetett hónapokkal ezelőtti is. Csak egyikünk tudott, az sem számít igazán jónak: nemsokára vesz egy új laptopot, de az az előzménye, hogy tönkrement a régi.
Te tudsz jó hírt?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326824409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2011.08.12. 20:37:51

Csak csupa jó hírt tudok neked mondani: - Nem kiabáltam senkivel sem az autópályán hazafelé. - Gyerekeim kitörö örömmel fogadtak. - Még a feleségemtöl is kaptam puszit. Tudd meglátni a sok kicsi jót az életben.

2582 2011.08.12. 20:55:01

[edeus](#11558004): Az tényleg jó, hogy nem kiabáltál senkivel hazafelé. :) A gyerekeid kitörő öröme meg pláne. A "sok kicsi jó" rendben van. Csak jó lenne, ha több lenne, mint a sok nem kicsi rossz. :)

réka 2011.08.12. 21:21:43

ez a poszt annyira hálátlannak tűnik... régóta követem a blogod, többnyire csak olvasgatlak, és nagyon ritkán szóltam hozzá, de ezt most nem tudom megállni... tudom, hogy a posztjaidból nem láthatunk be az életed apró részleteibe, és azt is tudom, hogy nagy veszteség ért most titeket, ami nagyon megviselhet... de ennek ellenére nem tudom elhinni, hogy egy értelmes egészséges harmincas nő, aki boldog párkapcsolatban él, vannak barátai, akikkel megoszthat mindent, szereti a munkahelyét, viszonylag kiegyensúlyozott életet él (persze, ezeket mind te tudod igazán), nem tud mondani hónapokra visszamenőleg egy jó hírt mondani... és ha jól értelmezem, a jó hír nem feltétlenül rólad kellett szóljon, legalábbis a posztban nem pontosítod (bár ez annyira nem is fontos, csak...) nem akarlak megbántani, egyáltalán nem sértésnek szánom, meg nem tudom, hogy van-e jogom ilyet írni, de úgy érzem, ha a posztban leírtakat tényleg úgy gondolod, és nem csak egy aktuális hangulat szüleménye, akkor súlyos gond van az életszemléleteddel. talán ideje lenne kicsit körbenézni a világban, hogy rágyere, mennyire szerencsés is vagy :)

nekem8 2011.08.12. 21:30:30

A jóhír sikerült lefogynom 11 kilót:)A gyerekek nekem is örültek és a feleségem meglepett ma ebéddel természetesen egy zacskó mekis kajával:))))lehet jobban szeretett mikor volt mit fogni rajtam:D Csókolok mindenkit!

181236 2011.08.12. 21:36:30

Jóhír: Rátaláltam a blogodra és nagyon tetszenek a bejegyzéseid. Már beis dobtalak a kedvencekbe. (: Sajnálom, ha úgylátod, hogy visszamenőleg nincsen nagyon fantasztikus híred az életeddel kapcsolatba, de azért biztos vagyok benne, ha vissza néznénk néhány 'képjelenetet' akkor szerintem nem egy dolog lenne ami mosolyt csalt az arcodra és szerintem az elég jó hír lehet már, ha egy ember őszintén tud nevetni, mosolyogni. :)

39397 2011.08.12. 21:50:27

jó hír: élek és nem fáj semmi... ez ugrik be

2582 2011.08.12. 22:41:20

[réka](#11558094): Köszönöm, hogy ezt leírtad. Attól függetlenül, hogy tényleg hónapokra visszamenőleg nem hallottam jó hírt, nem kell ezt a posztot ennyire komolyan venni. :) (Jó hír persze, hogy pl. szuper volt a Prince koncert, és hogy egyáltalán eljutottam rá, de ez a negatív dolgokat sajnos nem tudja kiegyensúlyozni. És itt nem arra, vagy nem csak arra a negatívra gondolok, amit a blogban is megosztottam veletek.) Alapvetően nem tartom magam sopánkodós típusnak, és én is sokaknak mondtam már, hogy szép az élet, az apró dolgokban is meg lehet találni az örömöt, fontos a pozitív hozzáállás, és hasonlókat. Amikor kiegyensúlyozottabb vagyok (gondolom, azok az időszakok is az életszemléletemből fakadnak, nem csak a nehezebbek), megy, hogy én adjak másoknak energiát. Most sem azt mondom, hogy itt a világ vége. Az én életemben semmiképp. Egészség van, lakás van, jó párkapcsolat van, kaja van, barát is van. :) Jól látod. Ezeket természetesen tudom értékelni, de nem idén "kerültek" az életembe. Ezzel a poszttal csak azt mondom, ez az év nem alakul valami jól, mondjuk az elmúlt 2-3 évhez képest. Nem csak nekem, a környezetemben mindenkitől csak "tragédiákról", kilátástalannak tűnő helyzetekről, nagy nehézségekről, azaz rossz hírekről hallok. Ilyen dózisban már rég nem kaptuk őket, és akárhogy is nézzük, ez elkeserít. Ezért is kérdeztem, nálatok vannak-e jó hírek. Nem azt állítom, hogy minden rossz, csak azt, hogy több fontos dolog romlik illetve sokkal nehezebb a korábbihoz képest. Azt is jól látod, hogy ez a hangulatomra is rányomja a bélyegét (te úgy írtad, gond van az életszemléletemmel). Van, amikor az ember ilyen, mert épp abban az élethelyzetben van, amikor nem tud több energiát kapni, mint amennyit belead a dolgokba. Biztos nem lesz így mindig, hiszen eddig sem volt. Ha régebb óta olvasod a blogom, találhattál itt arról is bejegyzéseket, hogy "imádom, ahogy élünk", "én ennél többre nem vágyom, ha ez marad, boldog vagyok", és hasonlókat. Voltak ilyenek. Most viszont épp nem ilyen időket élünk. Az is meg tud ám viselni, ha másokért aggódom, és mostanában ebből is bőven kijut. Hidd el, nem azért írom ezt, mert épp unatkozom, és sopánkodni szeretnék. :) Azt viszont jól érzed, hogy egy ilyen post csak egy nagyon kis szelete az egész életemnek. Nem az a tervem, hogy átmegy ez a blog sírós-rívósba. Remélem, hamarosan vidámabb eseményeket is bejegyezhetek ide. Ja, és még valami: igen, van jogod ilyet írni, és tényleg örülök, hogy ilyen kommentek is születnek. Nem vettem bántásnak, mert nem olyan volt a stílusa. :)

2582 2011.08.12. 22:42:35

[nekem8](#11558111): :) Gratula a fogyáshoz.

2582 2011.08.12. 22:43:20

[Stella.](#11558119): Ezzel a jóhírrel már egy kis mosolyt csaltál az arcomra. :) Köszi.

réka 2011.08.12. 23:58:34

:) persze, sejtettem én, hogy így érted, csak akkor is annyira világvége hangulatú nekem ez a poszt, hogy nagyon nem éreztem helyénvalónak egy olyan embertől, akinél "Egészség van, lakás van, jó párkapcsolat van, kaja van, barát is van"... de valószínű ez az én hangulatomnak tudható be (magyarázatképp: egy táborba szoktam járni, ahol beteg gyerekeket táboroztatunk... most nyáron rákos kisgyerekekkel voltam, és jobban megviselt a kelletnél. DE látom, hogy mennyi életerő, kitartás, optimizmus és életöröm lakik azokban a gyerekekben, látom mennyi mindenre képesek, és látom, hogy azok után, hogy belegondolni sem tudok hogy mennyi mindenen voltak kénytelenek keresztül menni, mégis képesek arra, hogy örüljenek a mának. és úgy gondolom, hogy ezek után, annak ellenére, hogy az én életem sem épp leányálom most, nincs jogom panaszkodni) de persze, nem hordozhatja az ember folyamatosan a vállán a világ dolgait, és rendben van az is, hogy néha lemerül, és elfárad kicsit... azért remélem az év hátralevő része kellemesebb lesz számodra/számotokra, és nagyon hamarosan következnek az "imádom az életünk" jellegű posztok. addig is meg kitartást, és igyekezz arra koncentrálni, hogy "Egészség van, lakás van, jó párkapcsolat van, kaja van, barát is van" :) ja, és tényleg bocs az "észosztásért", én voltam nem megfelelő hangulatban ehhez a poszthoz, velem van a "baj"

2582 2011.08.13. 10:22:47

[réka](#11558279): Dehogy! Nincs semmi baj ezzel. Már egy ideje rájöttem, hogy akármilyen precízen próbálok is fogalmazni, a bejegyzések mindig félreérthetőek lesznek, mindenki mást ért bele. Bátor tábor? Segítőként mentél? Ha igen, le a kalappal, ez egy nagyon szimpatikus kezdeményezés. Abban meg igazad van, hogy nálam sokkal rosszabb helyzetben is vannak emberek, bár sosem értettem, hogy ha épp rosszul érzem magam, hogy tudnám attól jobban, hogy mások betegek, éheznek stb. Ettől függetlenül nem vagyok pesszimista, nem érzem úgy, hogy amit eddig felépítettünk az életünkben, az nem lenne tök jó, és a jövőt sem borúsan látom. De szerintem ahhoz, hogy az ember jól érezze magát, kell azért valami, ami hajtja, ami az energiát adja. Biztos neked is volt már olyan, hogy sokat beleadtál valamibe, vagy akár több valamibe, és a "türelmi időn túl" sem jött a sikerélmény, csak az újabb nehézségek, és érezted, hogy lemerültek az elemek. Már baromi fáradt voltál, és a barátok, rokonok, akikből ilyenkor erőt meríthetnél, akik biztatni tudnának, ők is mind hasonló helyzetben voltak. Energiavesztettek, betegek, több fontos embert is elvesztettek az utóbbi időben, romlott az anyagi helyzetük, fáradtak, de nincs lehetőségük eleget pihenni... (ezek csak példák, általánosságban) Van, amikor pozitív spirálban van az ember, és van, hogy negatívban. Azon kell dolgozni, hogy a negatívat is pozitívba tudja billenteni. Volt már rá példa... Előre! :)

réka 2011.08.13. 10:56:02

bátor tábor is, igen, de nem csak :) és attól valóban nem lesz jobb neked, hogy más nagyobb szarban van... de nekem ez mindig más nézőpontból nézni a dolgokat, és arra gondolni, hogy egészséges vagyok, szeretek, szeretnek, és ha ezek megvannak, akkor olyan nagy baj azért mégsem lehet... és persze, elfáradok néha én is, és néha, pl most, érezem, hogy kicsit sok már ez, és legyen elég már, de a háttérben ott van a fenti gondolat, és este valahogy mégis mindig ezzel a megnyugtató tudattal alszom el... de én így vagyok összerakva nektek meg szurkolok, hogy billenjen már át az a mérleg :) és ha mej

2582 2011.08.13. 13:30:12

[réka](#11558587): a vége lemaradt. :) Oké, értem. Sok részében egyet is értek. Ha ezek megvannak, nagy baj tényleg nem lehet, az egészség, a jó párkapcsolat, a szeretet mindennél fontosabb. Sajnos egészség az ismerősi körömben többeknek sincs meg... ez sem egy jó hír. Köszönöm a jókívánságokat!

nekem8 2011.08.13. 15:49:42

Hát köszönöm ,36 évesen tört ki rajtam a férfiúi hiúság avagy tetszek már életem értelmének....és még egy jó hír:2. lettem a főzőversenyen körömpörköltet főztem bár nem egy gasztromultikultúrális kaja de itt zabáltákl:))))

2582 2011.08.13. 18:28:44

nekem8: :) tele vagy jó hírekkel.

imola 2011.08.15. 22:57:01

csak hogy gazdagítsam a "jóhíreid körét": 5 nap múlva férjhez megyek! :)

2582 2011.08.16. 08:00:58

Wow, Imo! Gratulálok! Írok e-mailt.

37621 2011.08.17. 14:49:59

az elmúlt félórából: reggel egyből működött a kávéfőző, pedig mindig kifogy belőle a víz/kávé vagy betelik a zacc. süt a nap. valaki kommentelt a blogomon :)

2582 2011.08.17. 16:02:00

[teodora](#11565070): :)

bahha 2011.08.19. 22:43:27

felmondtam! :D

Early 2012.01.16. 17:50:22

Is that ralely all there is to it because that'd be flabbergasting.

Doc 2012.01.18. 03:30:32

I was sreiuolsy at DefCon 5 until I saw this post.
süti beállítások módosítása