- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ládagyár

2012. február 25. - Antibaby

Nem emlékszem pontosan, de Lego, bringa és egyéb témák kapcsán már biztos említettem, hogy ha Dris valamibe belekezd, akkor azt nagyban csinálja. Semmi próbálkozás kicsiben, hanem durr, bele a közepébe. Ilyenkor minden szabadidőt és minden négyzetmétert beáldoz a cél érdekében. Időnként aggódom, amikor meglátom a legújabb szenvedélye kibontakozásának első jeleit, mert egy-egy ilyen általában azzal jár, hogy tele lesz szakirodalommal, majd később különböző "hozzávalókkal" a lakás.
Amikor először láttam a szemem sarkából, hogy biokertészetekről meg akvapóniáról szóló weboldalak vannak megnyitva a laptopján, még nem gyanakodtam. Másnap, amikor lefekvés előtt az ágyban én egy könyvet olvastam, ő meg vetőmagok kis tasakjának hátoldalát, az már furcsa volt. Harmadnap pedig a vállán egy 20 literes biovirágfölddel jött haza, mondván, akciós volt, nem lehetett ott hagyni. Akkor már éreztem, új hobbi a láthatáron, és innen már nincs visszaút.
Egy hét leforgása alatt megjelentek a lakásban: lambérialécek, faragasztó, szerszámos láda és egyre több zacskó vetőmag. Kezdtem rájönni, hogy ami itt készülődik, az nekem is tetszeni fog, úgyhogy vártam a folytatást.

Ma délután elmentem itthonról, Sziszamisza hívott ruhákat nézni. A vásárlás után még dumáltunk egy pár órát egy limonádé és egy saláta társaságában, aztán felhívtam Drist. Így vette fel a telefont: "Tessék, Ládagyár!"
Hazaérve pedig ez a látvány fogadott:

Holnapra veteményes lesz a nappalinkban, ez már fix. Már az állványt is kiválasztotta. Rukkola, madársaláta, hagyma, retek, paradicsom, eper, menta, bazsalikom, petrezselyem... esetleg fokhagyma és rozmaring, ha nem lesz túl erős szaguk.

Büszke vagyok ám rá... mármint Drisre, aranyos, ahogy bele tud merülni mindig az aktuális hobbijába.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756824877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2012.02.26. 11:55:07

Ez nagyon menő, és tök jó lesz nektek, ha már működni fog. Sok sikert hozzá!

73381 2012.02.27. 12:15:09

Wow, csúcs! :) Tök jók ezek a különböző méretű, ráadásul home/hand made ládák!

20753 2012.02.27. 17:06:53

Ügyes, előre a biotermesztés felé! :-) csak támogatni tudom. :-)

68941 2012.03.02. 21:21:29

hihi, ez de aranyos :) :) Nekem is van itthon egy ilyen lelkes kertészem :) Jó is, amikor a kiskertben (erkélyen, nappali ablakában) nőnek a kis palánták..és mikor beleharapsz az első saját paradicsomba, paprikába, akármibe :) :) Jó kertészkedést nektek is! :)
süti beállítások módosítása