- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Drive

2012. június 04. - Antibaby

Drive

Drive / forrás: port.hu

Vannak ilyen időszakok, amikor pl. minden filmben Matt Damon szerepel... na, most épp a Ryan Gosling időszakot éljük. Komolyan mondom, úgy érzem, erőltetik. És a fene belé, hát nem sikerült megkedveltetniük velem? Pedig nem is próbáltam meg, nem tapiztam, nem szaglásztam, csak annyit dugták az orrom alá folyton, hogy végül megtörtént az áttörés. A Kísérleti gyilkosság, a Blue Valentine, a Plasztik szerelem és a Crazy, Stupid, Love után a Drive-val végül betalált. Nem mintha a felsoroltak közt ne lenne olyan film, ami tetszett volna, a Plasztik szerelem például nagyon, de maga Gosling nálam az inkább kerülendő ügyeletes szépfiú kategóriában rostokolt.* Egészen tegnapig, amikor a Drive-ban minden szótlan, faarcú pillanatában benne láttam a gondolatait, és ez meggyőzött.
Pedig a film nem is (csak) tőle jó, szerintem. Viszont van egy olyan stílusa, egy olyan elbeszélési módja, ami engem valamiért a Nem vénnek való vidékre és egy kicsit a Kill Bill-re is emlékeztet. Amikor a történet mellékes, mert maga a film a film. Nagyon élvezem. Azt sajnálom csupán, hogy ezt a stílust csak akciófilmekhez használják, pedig nagyot lehetne ütni vele valami mélyebb történettel is.
A remek zene, a képek, a csendek feszültsége... nekem nagyon tetszett, már a főcím alatt éreztem, hogy az én filmem lesz. Akcióból ez nagyon-nagyon ritka. Ha egy kicsit kevesebb embert trancsíroznának fel benne, akkor lehet, hogy elgondolkodnék a 10/10-es értékelésen is. Mert még az utolsó perceit sem szúrták el. Nagy szó.
(8-9/10 pont. Szerintem.)

*Na jó, el kell ismernem, napjaink egyik legjobban öltözött híressége, de ez most mellékes.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr406824945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisg 2012.06.05. 15:30:54

nekem pedig pont ez nem tetszett. nagyon nem. enyhén szólva brutális csalódás volt

26323 2012.06.06. 13:50:22

Kisg, végre valaki. Tavaly szeptember óta élek abban a hitben, hogy én vagyok a világon az egyetlen olyan ufó, aki nem szereti a Drive-ot. Köszönöm! :)

2582 2012.06.07. 16:04:36

Hű, én is hányszor éreztem ezt, amit most ti. Hogy mindenki szereti, én meg nagyon nem (pl. Bakancslista, Mamma mia, Másnaposok stb.). De a Drive-ot pont élveztem.

26323 2012.06.07. 23:35:07

Hát a Másnaposok az tényleg szörnyű, a Mamma miát nem láttam, de nem véletlenül, a Bakancslista aranyos, de felejthető. :)

vera 2012.06.08. 07:21:50

en most szorol szora egyetertek :) ez is ritkan fordul elo, ugye Antibaby? :))

2582 2012.06.08. 12:33:59

Igen, Vera! :) Örülök.

lena 2012.07.07. 14:49:35

Ajánlom még neked a blue valentine-t, abban is bizonyítja, hogy nemcsak vonzó, hanem jó színész is. Bár ez a film majdnem szó szerint fáj, de szerintem kihagyhatatlan.

lena 2012.07.07. 14:51:26

Bocs, figyelmetlen vagyok, láttad már a blue valentine-t...

2582 2012.07.07. 17:26:40

Köszi. Igen, láttam már.
süti beállítások módosítása