- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 05. - Antibaby

Mivel beteg voltam, egész sokat aludtam az elmúlt napokban, csütörtökön összesen minimum 20 órát. Talán csak azért keltem fel, hogy a gyógyszert bevegyem. Tehát kipihent vagyok, és most ismét megcéloztam azt, amit "fiatal koromban" mindig megtettem: élő egyenes adásban nézem az Oscart. Nem tudom, meddig bírom ébren, tavaly volt az első év, hogy nem volt elég energiám fennmaradni, előtte mindig megnéztem, mióta az eszemet tudom. Egykori filmbuziságom miatt muszáj ezt megtennem, igaz, hogy már kb. 2 éve nem része az életemnek a gyakori mozizás, de az elvonási tüneteket még érzem. Szerintem egyébként sokkal érdekesebb a vágatlan, élő verzió, főleg a mai, reality show-s világunkban. Az egyórás összefoglalókból mindig a legjobb elszólások, a legabszurdabb szituációk maradnak ki, márpedig egy vérbeli mozimániás épp ezekért nézi. Idén a meleg tematikájú filmek bojkotta miatt is érdekel, mi sül ki az Oscarból, és rengeteg kedvencem is a jelöltek között szerepel. Na, majd meglátjuk holnap reggel, hogy bírtam-e éjszakázni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26820389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása