- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 25. - Antibaby

Csodálatos napom volt. A jóságsorozat úgy kezdődött, hogy pszichodokkal megbeszéltük, akkora siker van, hogy lassa lehet gondolkodni a kéthetenkénti találkában. Egyelőre tartunk egy kis nyári szünetet, aztán majd őszig ledolgozzuk a maradékot. Van azért még mit, de sok mindenen túl vagyunk. Hazafelé megvettem életem első saját kávéfőzőjét, amit majd pénteken kapok a kollegáimtól, úgyhogy addigra el is kellene felejtenem. Az üzletben belefutottam Sebestyén Balázsba, aki először mélyen a szemembe, majd hosszan utánam nézett. S mielőtt bárki megkérdezné, ezt hatalmas bókként értékeltem. S ahogy boldogságtól megrészegülve szögdécseltem haza, ooops, találtam egy tízezrest. Ott feküdt előttem a földön, ember sehol. Kicsit sáros volt, mintha valaki rálépett volna túrabakanccsal, de hazahoztam és letisztogattam. Velem ilyesmi még soha... hogy ééééén... egy tízezrest...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr226820767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2006.07.25. 10:28:44

Örülök a dokis dolognak. Tényleg nagyon nagy meccs volt már eddig is és ez tényleg nagyon nehéz dolog, le a kalappal, hogy végigcsináltad eddig.:)

bahha 2006.07.25. 11:39:00

jájj, a Balázs... nemszeretem. a tízezres jódolog :D
süti beállítások módosítása