- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

7 dolog

2007. július 28. - Antibaby
Gus-tól kaptam egy újabb felkérést, a "7 dolgot, ami rólam szól, de még nem írtam róla a blogban" játékra. Egyszer már járt nálam a labda, bár úgy emlékszem, akkor csak 5 pontról szólt... szívesen írok ilyesmit, olyan tök mindegy, hogy postnak vagy játéknak hívjuk... csak közben linkelgetjük egymást.
1. A napokban jöttem rá, hogy bírom Csepregi Évát. Visszamenőlegesen lehet bírni valakit?
2. Öt hónapig dolgoztam egy közismert tévés személyiségnek (férfi és műsorvezető), valamint két évig voltam titkárnője egy maffiózónak nagyon dörzsölt üzletembernek, akinek neve városszerte legendákhoz kapcsolódik, s ha csak kiejtem a számon, körülöttem felkapják a fejüket az emberek. A reakciókból úgy tűnik, a legtöbben csak hírből ismerik, sosem látták. Meglepődnek, amikor elmondom, egy kb. 175 cm-es, nagyon vékony testalkatú, kisfiús arcú srác az illető, nem pedig egy kétajtós szekrény.
3. Az előzőhöz kapcsolódik, mégis külön téma, hogy tinédzserkoromban zenészekkel, akkoriban ismert emberekkel lógtam. Később elhelyezkedtem egy koncertszervező cégnél, ahol ezeket a kapcsolataimat kamatoztatni próbáltam, de a főnököm csak kihasznált. Hamar felismertem a helyzetet, és tovább álltam, pedig maga a munka nekem való lett volna.
4. Nem voltam csínytevéseiről híres gyerek. A legnagyobb "rosszalkodás" talán az operalátogatások idejéről jut eszembe. Általános iskolásként az osztályfőnökünk, aki egyben az ének-zenét is tanította, operabérletet kényszerített ránk. Mi persze nagyon untuk az egészet, úgyhogy muszáj volt kitalálnunk valamit a saját szórakoztatásunkra. Az egyik előadáson aztán minden tapsnál megvártuk, míg a közönség már majdnem elcsendesedik, s akkor kezdtünk el vadul tapsolni és éljenezni. A szünetben megkaptuk a fejmosásunkat. Azért remélem, a tanárnő is rájött, hogy gyerekeket operába vinni agyament ötlet.
5. Amikor apukám meghalt, 17 éves voltam. Akkor már sok éve nem találkoztam vele. Nem mentem el a temetésére. Sőt, még egyetlen temetésen sem voltam életemben, esküvőn is összesen kettőn, önszántamból egyen.
6. Általános iskola 8. osztályban osztályfőnöki intővel kezdődött a tanév számomra. A beírást azért kaptam, mert előző tanév utolsó napján, osztálykiránduláson, röhögőgörcsöt kaptam egy templomban. Nem tehetek róla, nem bírtam abbahagyni, s a csitítás csak olaj volt a tűzre.
7. Két hónap kellemes e-mailezés, s két nagyon jól sikerült találkozás után tegnap este ismét sikerült összevesznünk Ex-szel. Konkrétan azért, mert minden jóban megkeresi a rosszat. Ha nincs, hát belemagyarázza. Ha valaminek örülök, rendszeresen igyekszik elvenni a kedvem, letörni a lelkesedésemet. Képtelenség szárnyalni mellette, vagy egyszerűen csak tiszta szívből örülni valaminek.
A labdát most az alábbi 5 bloggernek dobom (az első 20, aki eszembe jutott, már megkapta mástól): Placida, Ets (ez érdekes lesz), Ada, Cascata, Trychydts

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr336821911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2007.07.29. 07:20:09

én is csak egy esküvőn voltam, arra is vittek mert még olyan kicsi voltam! azonnal hívjon meg valaki!!! (nem)

67178 2007.07.29. 11:34:01

hm, rögvest - csak megebédelek

67178 2007.07.29. 12:52:15

ohh, az előző volt a 2000. komment - hm (így terveztem)

67178 2007.07.29. 17:07:54

(mesterhármas) megszületett: http://wunderschon.freeblog.hu/archives/2007/07/29/2505068/

38981 2007.07.29. 23:23:46

Mission complete.

30667 2007.07.31. 11:46:27

na kábé 5 perce én is megírtam a magamét...;-)

Stone 2011.07.04. 05:18:46

Thanks for sahinrg. Always good to find a real expert.
süti beállítások módosítása