- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fabricius Gábor: Puha Neon Fejlövés

2009. június 24. - Antibaby
Véletlenül kiolvastam egy könyvet. Tényleg véletlenül. Lapoztam, lapoztam, azt' egyszer csak nem volt tovább. Meglepett, mert általában nehezen és lassan rágom át magam a könyveken, 300 oldalon, még ha tetszik, akkor is.
Mindenekelőtt köszönöm, hogy bár fekete a borító, nem fogta meg az ujjaimat, sem közel 40 fokos hőségben, sem nyírkos, esős időben. Úgy eleve, a borítóért, úgy ahogy van, egy nagy kösz, mert eladta nekem ezt a 33 novellát.
Eleinte úgy kerülgettem, mint a forró kását. Vagy 3x bementem a boltba, körbeszaglásztam, megtapiztam, belelapoztam, visszatettem. Áh, valami komolyabb kellene... de végül megvettem, és már a szerző bevezetője is nagyon tetszett, aztán kajáltam az egészet, egyik novellát a másik után. Nagyon színes kis kötet, a legkülönbözőbb írásokkal, helyenként jópofa ötletekkel. Csak a téma, ami köré csoportosulnak, az standard. Média, hatalom, és egy kis szerelem. Vagy inkább szex. Sikeres (gazdagéshíres) emberek név nélkül. Történetek, szintén nevek nélkül. Sok kortárs művészeti utalás. A kortárs jelző igen fontos. Már a címe is: Puha Neon Fejlövés. Wow. (katt)
Ajánlom a könyvet mindenkinek, aki kortársnak érzi magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr946823785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lyfvfyxlfcv 2010.04.17. 01:16:51

qZVQkl usybvklyslia, [url=http://tsugrbwbwqqq.com/]tsugrbwbwqqq[/url], [link=http://wuevkdkduesv.com/]wuevkdkduesv[/link], http://myomqnegbquy.com/

Jeanette 2012.01.16. 14:46:31

Always refreshing to hear a rtaioanl answer.
süti beállítások módosítása